منتدى مدرسة القرية المركزية
عزيزى الزاثر
اشترك معنا ليظهر لك
كل أقسام المنتدى سارع وأشترك
عزيزى الزاثر
اشترك معنا ليظهر لك
كل أقسام المنتدى سارع وأشترك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

العاملين بالمدرسة - النتائج لجميع المراحل - أوائل الطلبة - النشاط المدرسى - الدينى - الثقافى - العلمى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
((( بشرى لمحبى أشغال الآركت بأفتتاح مدرسة تعليم الآركت للأشتراك سجل اسمك )))
شارك معنا فى منتدى مدرسة القرية المركزية
إيماءً إلى ستعدادات التطوير التكنولوجى تدريبات INTEL LEARN داخل المدارس ونشرها على مستوى الإدارة والذى يستهدف الطلاب من سن 8 سنوات حتى سن 16 سنة .
شارك معنا لتظهر لك جميع الاقسام بالمنتدى
أسرة المنتدى تهنئ الأستاذ حسن الجويلى بإدارة المدرسة ونتمنى مزيد من التقدم
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» كتب وكتالوجات فن الاركت
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالخميس يوليو 12, 2018 3:58 pm من طرف smsm2010xp

» دعاء الأستغفار
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالخميس فبراير 16, 2017 3:09 pm من طرف ميار عمرو

» ايات قرأنية بالاركت ( من الكتالوج 2 )
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالأحد أبريل 05, 2015 5:46 pm من طرف mahmoudco

» رابعا حامل المصحف من الكتالوج الاول
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالأحد أبريل 05, 2015 5:31 pm من طرف mahmoudco

» برنامج الكاميرا
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالجمعة يناير 02, 2015 7:54 am من طرف محمدعبدالحميد

» نجفة شرائح بالاركت بثلاث ازرع من الكتالوج 2
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالجمعة يناير 02, 2015 7:47 am من طرف محمدعبدالحميد

» اركت اركت الحق تصميمات اركت
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالجمعة يناير 02, 2015 7:40 am من طرف محمدعبدالحميد

» كتب ورسوم اعمال الاركت
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالجمعة يناير 02, 2015 7:35 am من طرف محمدعبدالحميد

» حـال الدنيـا
سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالأربعاء نوفمبر 20, 2013 7:20 pm من طرف ميار عمرو

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميار عمرو
وسام التميز
وسام التميز
ميار عمرو

سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Empty
مُساهمةموضوع: سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص   سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالأربعاء أبريل 07, 2010 1:55 pm

Laughing عاوزك تركب مع سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص , أول ما تشاورلو وتسأله فاضي يا اسطى, هيرد عليك وهو جايب آخره : بقولك ايه بقى انت هتصدعنا عاوز تركب اركب , مش عاوز البلد مليانة تكاسي , ثم انت شايف حد معايا ..... لأ , يبقى أنا اكيد فاضي ........... قال فاضي يا اسطي قال ........ أنا ايه إلي خالني أسوق توكوسة ....... أنا اساسا مبحبش التوكوسة .......... ماتركب يا استاذ انت هتصورني .

- ايه يا عم انت مال ماسورة الكلام عندك مسربة ومطرطشة في كل ناحية كده .

- معلش يا استاذ , اعذرني الرخص لسه مسحوبة وأنا مش طايق نفسي , اركب بس خليني أكملك الحكاية في السكة .......... بص يا سيدي أنا ماشي في أمان الله ولقيت الاشارة أحمر مصفر , طبيعي إني أعدي ......... لكن بعد ما عديت الاشارة لقيت الظابط بيوقفني ويقولي هات رخصك ........ بذمتك يا استاذ أنا كده غلطان .

- يعني الاشارة كانت لسه صفرا ؟

- هي مش صفرا قوي , هي الصفار بتاعها كان ابتدا يقلب على احمر .

- يا عم انت جبتلي عمى ألوان ........ وبعدين أنا شايف إن الظابط مغلطش , انت كده كسرت الاشارة .

- يا عم هي جت عليا , ما كل السواقين بيكسرو الاشارة ....... وأساسا الاشارة معمولة عندنا عشان نكسرها ............. وبصراحة السواق إلي مابيعرفش يكسر اشارات ده بيسقط من نظري ....... قال ايه الشارع فاضي والاشارة حمرا وهو واقف مستني ......... مستني ايه يا حمار ....... لما العسكري يبوس ايدك ويقولك انت واقف عندك بتعمل ايه .

مش عارف أقولك ايه ولا ايه يا استاذ , دي بقت عيشة هباب ...... يعني مثلا من كام يوم لقيت الشكمان بيطلع صوت يحسسك انك راكب طيارة , رحت عند الميكانيكي قالي الشكمان عنده ثقب في منطقة حساسة وده إلي مأثر على نفسية الشكمان وبيخليه يطلع الصوت ده , ولازما يتعمله عملية جراحية والثقب ده يتلحم قبل ما المرض ينتشر وتلاقي الشكمان بتاعك مخرم زي المصفى .وطبعا دفعت أد كده

ولا الكاوتش بتاع العربية كل شوية ألاقي العجلة نايمة وآجي أركب الفردة الجديدة ألاقي العجلة إلي جنبها مش عاجبها الحال, قال عاوزة تريح شوية وتنام زي زميلتها , أصلها مرهقة وتعبانة ........ حتى الكاوتش بقى يبص لبعضه يا استاذ .............. مفيش فردة كده تحمد ربنا عالعز إلي هي فيه ....... طب انتي منفوخة ومبألظة , ليه تبصي على فردة كاوتش مفسية ومعصعصة .

والطرق يا استاذ , أجارك الله .......... الطرق دلوقتي بقت تتعمل بالحفر بتاعتها , وهينزل قانون جديد يحكم المسافة بين كل حفرة وحفرة , وعدد النقر في السم2 ........... كمان لما تطلع علي المطب كأنك طالع منط 10 متر , و كده كده بعد الهبوط هتلبس في إلي قدامك , إذا ما رشقتش في عامود نور , أو لقيت نفسك فوق الرصيف .

و خلاص دلوقتي مش محتاج أروح معهد الرقص الشرقي عشان اتعلم الرقص , ما خلاص طول ما أنا آعد في العربية , العربية تترقص مع كل نقرة وحفرة ومع كل طلعة مطب , دا أنا بفكر أخلي العمود الفقري بتاعي بسوسوته عشان اعرف اترقص كويس مع العربية .

مش عارف أقولك ايه ولا ايه يا استاذ .............. يا استاذ ............ يا استاذ ..... انت نمت يا استاذ ! Sleep
ماجد سعيد
Admin
Admin
ماجد سعيد

مُساهمةموضوع: رد: سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص   سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالأربعاء أبريل 07, 2010 2:50 pm

ههههههههههههه
هم يضحك وهم يبكى
حكاية جميلة بتبين واقعنا
احسنتى ميار ونرجوا المزيد من مواضيعك الشيقة

https://elmrkzia.ahladalil.com
مارو سمير
عضو نشيط
عضو نشيط
مارو سمير

مُساهمةموضوع: رد: سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص   سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص Emptyالأحد أبريل 11, 2010 6:36 pm

ههههههههههههههه حلوة قوى بجد هو دة فعلا اللى بيحصل
واكتر حد بيكون رغاى قوووووى سواق التاكس ما يصدق يرغى هههههههههههههههههههههههههوطبعا انا بعمل عبيييييييييييطه ولا كأن حد بيكلمنى اصلا هههههههههه

سواق تاكسي لسه مسحوب منه الرخص
صفحة 1 من اصل 1